هم اندیشی اعضای هیات رئیسه و مسوولان شهرستان بوانات با هدف توسعه دسترسی به خدمات سلامت
.
رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست
هم اندیشی با فرماندار شهرستان بوانات، راهکارهای توسعه دسترسی به خدمات سلامت در
این شهرستان را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراه هیاتی از معاونان و مدیران
دانشگاه، در سفری یک روزه به مناطق شمالی فارس، ابتدا از پروژه ها و مراکز ارائه
خدمات سلامت در شهرستان خرم بید دیدن کرد.
این سفر نظارتی با حضور در شهرستان بوانات و بازدید از
بیمارستان و مراکز سلامت در این شهرستان ادامه یافت.
نشست هم اندیشی با فرماندار و عضو شورای اسلامی شهر بوانات
با هدف بررسی راهکارهای توسعه خدمات سلامت، آخرین برنامه این سفر یک روزه بود.
راهکارهای جلب مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت، تامین نیروی
انسانی، افزایش ماندگاری پزشکان، توسعه خدمات اورژانس، فرآیندهای اعزام بیمار،
سنجه های اعتباربخشی، مدیریت صحیح آزمایش های تشخیصی، خدمات کلینیک تخصصی، بهسازی
و نوسازی بیمارستان و تجهیزات پزشکی و تاسیساتی، از مهم ترین محورهای این نشست هم
اندیشی بود.
این نشست با حضور دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، مهندس «علی محمودی» فرماندار بوانات، دکتر«عبدالرسول
همتی» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر
«عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان، دکتر «علیرضا صحراگرد» مشاور رییس دانشگاه و
رییس حوزه ریاست، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مدیر حراست دانشگاه، دکتر «سالار خواجه
پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، دکتر «مهدی خسروی » مشاور و جانشین معاون غذا
و دارو و «منصور کاظمی» عضو شورای اسلامی بوانات، برگزار شد./101
پایان خبر
نظر دهید